MrDanni here!

Hej bloggen MrDanni här!

Det här är min första dag jag bloggar och det känns faktikst aningen nervöst... Eller nej, jag skoja bara.

Jag tänkte berätta lite mer om mig själv, vem jag är.


Jag bor i en stor lägenhet i innerstan. Jag trivs bra, lever med många syskon och en hund. Dessutom bor jag i en stor villa en bit utanför innerstan, där jag har 3 hästar och 2 katter.


Jag håller på med fotboll, vilket är något av det bästa jag vet. (Var bolltokig redan som spädbarn). Sen tennis så klart!

Fotbollen innebär mycket träning, jag tränar 4ggr/veckan. Det är krävande, men endå något som jag vill satsa på i framtiden. Men jag har det lite svårt. Tennisen tränar jag 2ggr/veckan och det satsar jag på minst lika mycket. Alltså blir det en dags vila. Visst det låter krävande för en 10åring. Men jag gillar det jag gör och hoppas verkligen att det kommer att gå ihop med framtida läxor och sådant.

Bye people! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0